dorul…

3 Mai

ce dor imi era de al meu sunet de ceas desteptator filandez… o sa-l schimb… urmeaza marul muscat… dar asta este o alta discutie… cum ziceam… ce dor imi era de masa care din nou si-a gasit loc in drumul meu… impactul nu a fost atat de puternic ca ultima data, cand am reusit sa intorc cu picioarele in sus… e micuta saracuta… cu toate ca m-am chinuit ceva pana am reusit sa ma ridic din pat… am plecat mai devreme decat de obicei… imi zic ca e mai bine asa pentru ca e mai putin aglomerat… asa si e… dar izul de transpiratie amestecat cu farmec 16 este prezent la orice ora… si de acesta mireasma imi era dor… dar lasa ca imi trece repede…

Un răspuns to “dorul…”

  1. mucles 3 Mai 2012 la 12:40 #

    se scrie „Dorel”, nu „dorul…”.

Lasă un răspuns

