scump, fratioarele mele…

19 Apr

a doua zi departe de casa… dimineata plec spre motivul venirii mele aici… dupa ce in prima zi am umblat vreo 15-20 km… per pedes… cum ar zice uni… apelez la cea mai scurta metoda de ajunge la destinatie… metroul lor, denumit mai departe, u-bahn… linia 2… imi cumpar cartela de acces… 1.80 euro… scump fratioarele mele, scump… dar asta e… merg, vreo 5 statii, si ajung la locatie…
ma orientez eu, dupa niste culori… si intru intr-o sala… frumos acolo… vorbea unul… si ce bine le zicea… doar ca nu era pe subiecul care ma interesa pe mine… bine, ca mi-am dat seama repede ce se intampla… in aceiasi locatie mai multe conferinte… ajung cu putina intarziere, acolo unde trebuie… si incep a asculta…
bifez prezenta si plec in explorarea oeasului… organizatorii au disribuit abonamente valabile pe u-bahn, pe timpul sederii noastre aici… m-am scos… si ma intorc la hotel… cu u- bahn-ul…
nu ajung la hotel… ma opresc sa mananc ceva… un sandwich, o inghetata… si daca tot sunt prin oras, imi amintesc ca am vazut intr-un magazin ceva interesnt si ma duc sa-l cumpar… pe drum vorbind romaneste la telefon, un baiat se intoarce brusc spre mine si se uita dubios… dupa atitudine, stil vestimentar si mers e roman… acel roman de il recunosti oriunde in lume… un cocalar in adevaratul sens al cuvantului… il ignor si imi continui drumul spre shop… e ceva de mers… si daca tot e de mers… mai vizitez una alta…
cica limba engleza, cea mai vorbita limba… aici, nu te ajuta de loc… am vorbit germana de ma dor mainile…
la intoarcere trec pe langa o casa de pariuri… au si astia asa ceva… in pragul usei… mestecand guma, nelipsita, cocalaru… unde il puteai gasi pe guster…
pe seara… gasesc un wi-fi moca… la astia, teriful e de 7 euro/30 minute… postez eu pozele facute azi… mai dau niste check-in si plec spre camera… e deja 11… ora locala… am bagat si o bere intre timp… pe finalul zilei… zic… sa imi cumpar niste net… la hotel e mai ieftin… si achit… fata de la receptie, are nevoie de calculator pentru o simpla scadere… ne reusind din prima sa-mi dea restul corect… engleza… canci… matematica… muci…
au… ce durerooos… febra si la maini si la picioare… am mai bagat azi inca vreo 10-15 km…

3 răspunsuri to “scump, fratioarele mele…”

  1. bibicrau 19 Aprilie 2012 la 18:37 #

    Miscarea te mentine in forma 😀

    • uxenoi 20 Aprilie 2012 la 7:03 #

      adevar graiesti… din pacate calificarile pt olimpiada de la londra sau cam terminat… daca stateam in acest „cantonament” vreo 2 saptamani… aveam seansa la o medalie…

Lasă un răspuns

