perfect x mode…

19 Apr

filandezul meu telefon a ramas fara baterie… deci, dimineata a trebuit sa ma trezesc sigur… fara ceas desteptator… pentru ca, bine inteles ca nu am incarcatorul cu mine… dar m-am descurcat… sunt treaz de la ora 5… ora locala… si asta de frica ca, daca voi adormi la loc, nu ma m-ai trezeste nimeni… asadar azi nu am m-ai intarziat la frumoasa adunare de oamenii… a fost frumos si nu prea… dar sa terminat si totul a iesit conform planului…
asa ca a ramas timp doar pentru o vizita la un palat si la zoo… unde, parca eram la zoo baneasa… asa de multi romanii erau prin zona… unii mai spalati… alti „frumos” mirositori… am avut noroc ca ploaia a tinut cu noi… si a plouat doar in centru, nu si la zoo… asa ca am vazut animalutele…
am petrecut 3 zile, printe straini… dar mi-a ajuns… in 3 zile nu am vazut o fata dupa care sa iti rupi gatu… care au reusit sa aiba noroc si sa iasa, acolo, cat de cat dragute la fata… aveau picioarele in perfect x mode… ma, toate???… cand ajung acasa, ma duc in centru vechi si stau pana cand, ma satur de privit la femeile noastre perfecte…

2 răspunsuri to “perfect x mode…”

  1. vienela 21 Aprilie 2012 la 7:31 #

    Vezi ca iti las o leapsa la mine pe blog, fa bine si ia-o.

  2. mucles 29 Aprilie 2012 la 7:22 #

    bah, zic ca erai tu sedat (sau setat) dar insa nici ale lor nu-i asa nasoale. decat putin, pe ici, pe colo. casazicasa, trebuie un pic de bunavointa.

Lasă un răspuns

