am luat o „piatra” in gura…

17 Apr

ca deobicei… inaite de orice plecare ma trezesc cu ceva timp inainte ca… nordicul meu telefon sa imi dea trezirea… ca atare am refacut verificarea de plecare si dau sa comand un taxi… 021.94… „ne pare rau, nu am gasit masina, reveniti!”… altu la rand… 021.94… ” masina xyz, in 5 minute!”… bun… atunci, zic… sa-i dam drumu…

ajung eu la aeroport… cu 2 ore inaintea decolarii… dar realizez ca asigurarea de sanatate… hentz cu mana… lasa ba… ca mergea asa… familiarizat cu locatia zic, e timp… cand ma uit mai bine… coada fratica… de zici ca toata baneasa a plecat la aceias ora cu mine… ma strecor… cunoscand niste scurtaturi si usi secrete…si reusesc sa ajung la poarta de imbarcare… intre timp observ ca alturi de mine, si de colega din al meu birou, vor mai fi prezenti la eveniment si vreo 3 directori… etc… pe aceasta cale tin sa o salut pe nicole…

nu intru acum in detalii plictisitoare… dar, suntem asezati la bussines class… pacat ca nu este wi-fi in avion… asa as fi dat un check in, pe site-ul de socializare… si stand noi asa pe locurile noastre spatioase… din piele… ii salutam pe ai nostrii colegi… care mirati au trecut pe langa noi… spre coada avionului…

auuu… ce durerooos….

am luat o „piatra” in gura… fiind primul zbor cu avionul… mai am eu la activ, niste ore de zbor cu elicopterul… tot la vip-uri… 

si as putea spune… ca chiar mi-a placut zborul…  

la destinatie… 10-12 grade… perfect pentru un tura prin oras… sau astea erau gradele din pahare?…

revenim cu amanunte… de pe frontul de vest…

Lasă un răspuns

