bate un vant, rece din balta…

16 Apr

drob si friptura de miel, de ied, de pui… salata de beouf… era sa uit ouale colorate… ce mai, masa plina cu bucate… alaturi de familie… dar asta este o alta poveste… si cum ziceam, de 3 zile mananc… sunt un gandacel cu burta la soare…
azi am reusit, totusi sa ma misc putin, am iesit putin prin oras… off, ce durerooos!…
am reusit sa fac rost de un nou gadget… din ala cu maru’ muscat pe el… si ca atare „check in” pe unde am fost…
bate un vant, rece din balta… au, ce durerooos!… cum ar spune un prieten de-al meu… nu-l stiti voi…
si printe altele am ajuns si prin „marele” mall al cartierului berceni… dupa ce m-am plimbat putin prin magazine… si dupa ce am dat bineinteles check in… la plecare… o fatuca, cu un tricou din acela lalai pe ea, cu niste colanti negri, dar cu niste cizme din dantela… roz…
au, ce durerooos!… si era ea, in fata mea, la 5 metri, si cum o admiram eu pe ea… trecem pe langa niste pralea si familia:
„ba, copile, nu ai voie sa te joci ifone 4s… ci doar ifone 3!…”
nu ma mirat, comportamentul lu’ bulibasha, ci conversatia telefonica, pe care purtatorea de mileuri in picioare o avea cu… banuiesc ca o prietena a ei:
„fataaa, auzi ce cocalari…”, si reia spusele sefului de clan…
amuzat de tinuta ei, si de mirarea ei… ma indrept spre casa…
am de facut bagajul… 4 zile, nu voi mai vedea astfel de specimene…
au, ce durerooos!…

Lasă un răspuns

