joia, zi de miscare…

6 Apr

de ceva timp, joia e zi de fotbal, si avand in vedere ca in ultima perioada am fost ocupat cu mutarea, asteptam de la inceputul saptamanii sa fac miscare… au urmat vreo 2 ore de alergat si vreo 2-3 contacte dure, cu un bursuc cu parul rar de la serviciul financiar, mai mult lat decat inalt, care cu mingea nu stie, dar se pricepe la… raportul final: contuzie puternica pe tibia piciorului stang si glezna dreapta umflata… in drum spre domiciliu, imi i-au gadgetul sa ascult niste muzica de relaxare, dau play… si… liniste… ce a patit?… nu mai am baterie?… din nou… ma uit la aparat… m-am priceput, „sa” spart ecranul… diateze reflexiva, vorba lui teo… este al doilea display care „se” sparge intr-un interval relativ scurt de timp… bine ca am mutat deja televizorul, ca altfel nu mai puneam mana pe el… acasa, nu am vazut decat o baie fierbinte… in sfarsit am putut sa fac si eu o „cada”… noua locuinta fiind dotata cu cada, nu ca cea veche, care avea doar cabina de dus… dupa imbaiere, cu ochii mai mult inchisi imi gasesc drumul catre pat, fara a mai lovi vreun obiect, si somn… puteai sa spagi caramizi langa mine, ca nu as fi auzit nimic…

dimineata, suneria… trebuie sa imi schimb suneria pentru am mari sanse sa ma obisnuiesc cu cea veche si sa nu o mai aud… si-a facut datoria si ma trezit… de cand nu am mai bagat 8 ore consecutiv de somn?!… cand sa ma dau jos din pat… surpriza… eram impaiat… am uitat sa bag acidul acetilsalicilic de seara… si ca urmare tinuta pentru ziua de azi… pantofi, blugi, camasa si sacou… daca tot sunt rigid in miscari sa par ca sunt datorita vestimentatiei… si tot datorita hainelor, probabil, itb-isti, iar, nu m-au intrebat nimic de sanatate… constat ca in minunatul cartier sunt mai multe exemplare similare mie… azi un baiat a fost, fericitul castigator…

noroc ca azi e vineri, si am un week-end sa ma recuperez…

Un răspuns to “joia, zi de miscare…”

  1. dru 9 Aprilie 2012 la 12:36 #

    si…..ai mai spart ceva man?

Lasă un răspuns

