pasaricile lunii lu’ prier…

4 Apr

a fost si 1 aprilie… iar nu a reusit nimeni sa ma tepuiasca… ha ha ha… in schimb eu m-am priceput si am dat vreo 2 „pacaleli” memorabile… una unui taximetrist… si una… dar, mai bine sa nu dam nume, pentru ca e in viata… si odata cu venirea lui aprilie, la draq… am uitat sa pun pagina de calendar… nu raman dator…

dupa ce luni, bineinteles ca mi-am uitat ochelarii de soare acasa… si amicul meu soarele mi-a rupt ochii, ieri nu am repetat greseala si, after job mi-am instalat tacticos ochelarii pe nas… si in drumul meu spre casa m-am bucurat de atmosfera de primavara prin lentila „fumurata”… au inceput sa apara „florile” la intersectii… cu fel de fel de produse electrocasnice sau de imbracaminte… dupa ce m-am delectat cu micii vanzatori… bine… numai mici nu erau… dar aveau in ei, numai mici si bere… si poate niste cefee… am coborat la metrou… unde este exact ca afara… nici nu stiu de ce au facut aia de la vank piesa vreau o tara ca afara… la metrou, la noi este exact ca afara… daca, nu sti in ce directie sa iei trenul… nu sti si gata… nu exista nici o harta…  nici un indicator… cel putin in statia in care am coborat eu… noroc ca eu stiu… dar m-am uitat prin zona… exact ca afara…

si exact ca afara este si romanul… bine a spus cineva… un prieten de al meu… nu-l stiti voi… „primul semn al veniri primaverii in bucuresti este… mirosul de transpiratie din metrou!„… si datorita epicul miros, ochii mei mascati incontinuare de ochelarii de soare… nu au putut sa nu lacrimeze pana cand nu am iesit din nou la suprafata… unde am revenit la atmosfera calda si frumoasa de primavara… copacii au mugurit… pasarile au inceput sa cante… „telefoane, cartele, incarcatoare avem”…

ahhh… trag aer puternic in piept si spun in gand… ce dor imi era!

asta ieri dupa amiza… azi dimineata… lovesc… de data asta nu usa, ci masuta, care bineinteles ca si-a gasit culcus exact in drumul meu… data viitoare voi aprinde lumina… deocamdata sunt intreg… inca putin si o sa le invat locul si totul o sa fie bine… sau sa fi fost un semn?… pentru ca iar m-am intalnit un niste purtatori de ecusoare itb… dar au fost baieti salon si nu au insistat… din pacate… dar bine ca o raza de soare mi-a luminat chipul si presimt ca o sa am o zi frumoasa…

Lasă un răspuns

