cand ti-e pofta rau de tot…

2 Apr

ding… dong… si alte sunete dubioase incep sa iasa din telfonului meu made in suedia…  este ora 5 30… aman alarma si ma culc la loc…
pe la ora 6, ma gandesc, ca totusi ar trebuii sa ma dau jos din pat pentru a nu intarzia la munca…
sfat… nu incercati sa mergeti prin intuneric printr-o locuinta noua… exista posibilitatea sa va loviti de usa inchisa…

dupa ce m-am trezit din somn si apoi din lovitura, mi-am luat gadgetul, mi-am pus castile si play… si plec spre job… cum draq ajung eu la munca… un detaliu la care nu m-am gandit prea mult… dar, ma descurt eu… sunt asa multe optiunii… aleg varianta troleu… metrou… expres… dupa 2 minute… baterie descarcata… incarcatorul?… bineinteles acasa, dar cine a stat sa-l incarce in acest lung weekend… dar nu-i bai… exista acelasi telefon… care, de fapt, ca e made in finlanda… mama lor de nordici… tot prin china se fac toate, dar asta e o alta discutie…

deci din nou play… ceasul era deja 6 40… iar eu cu muzica prin urechi prin minunatul transport in comun… noroc ca la aceasta ora nu este foarte aglomerat… dar unde nu e multa lume… e controlu ratb… nici nu se putea mai bine… chiar asa norocos sa fiu?… sa incep ziua atat de bine?…

si astept nerabdator… ajunge controloarea in dreptul meu… ma intreaba, aratandu-mi acea cartela de plastic… dvs?… cu o fata mirata dau sa ii raspund… dar din dreapta mea… o doamna trecuta de prima tinerete… imi fura momentul de glorie… si zice… mi-am uitat cartela acasa… ma uit la ea… si brusc persoana mea nu mai este interesanta… si sunt dat la o parte… si fara sa apuc sa zic ceva sunt lasat in pace… cum sa mi-se intample tocmai mie asa ceva?… cobor dezamagit si imi continui drumul spre munca… spunandu-mi ca inca nu sa terminat ziua si ca mai am timp sa ma bine dispun cu alti purtatori de ecusoane itb… si mai mare a fost dezamagirea cand am ajuns la munca si nu ma mai deranjat nimeni… nici macar vreun coleg de-al meu… asa se intampla cand dispari din peisaj mai mult timp… uita toata lumea de tine…

cum zicea o lege… a lui murphy ala… apropo… a aflat cineva pe unde sta?… am eu o vorba cu el… dar cum ziceam… legea zice: ce incepe prost se termina si mai prost… asa ca, daca nu am avut parte de actiune pana la ora 8… asa a trecut si ziua… nimic notabil…

aaa… exceptand faptul ca am avut pofta de mamaliga cu smantana azi la pranz… asa ca mi-am luat niste chefir cu pufuleti… sa-mi fie de bine…

Lasă un răspuns

