bine am revenit!…

30 Mar

incepand cu a doua saptamana de munca, am realizat ca vinerea… desi e acea zi scurta din saptamana, acea zi cand incepe weekendul, acea zi cand astepti sa ajungi acasa, este de fapt cea mai dificila zi a saptamanii… pentru trebuie rezolvate problemele stranse dealungul saptamanii sau cine stie din ce alt motiv… si aici se mai poate dezvolta subiectul…dar nu asta urmaresc azi…

azi… desi nu am fost la munca… fiind ultima zi a concediului de odihna… sau poate tocmai deaceea… am avut o acea vineri…

dupa un an si 4 luni, de pribegie prin mirobolantul cartier rezidential al sectorului 6… m-am intors in cartierul in care m-am nascut si am crescut… ca atare… am parasit copacii cosmetizati de adp 6… am parasit soneria apartamentului de la parter… o sa fac special o poza pentru a putea fi mai bine inteles… parasesc calendarul bisericesc al etajului 1… dar ce zic eu al etajului 1… al intregii scari… usa alba de la usacatorie… plantele neinflorite… si mai ales… al meu, deja fost, pres…

asta este soarta presurilor… sa te stergi pe ele un tip si apoi sa le parasesti… ii voi face si lui o poza pentru ca va ramane in memoria mea ca the presu’

dupa ce in prealabil am pregatit noua locatie… si initial, planificasem mutarea pentru ziua de sambata, din cauza unei probleme de logistia, a trebuit sa actionez cu toate fortele azi… vineri…

ca atare… am inceput ziua la 7:14, cand suneria interfonului mi-a alungat somnul… desi stabilisem o anumita ora… si anume 8… m-am trezit, cu fortele de lucru, la usa…

dupa injuraturile de rigoare… am facut ochii mari si am inceput operatiunea mutatul… episodul 4… am deja experienta… dar azi, toti bucurestenii au folosit acelas traseu si la aceias ora ca mine… desi m-am trezit ca omul priceput de dimineata… stai, omul priceput era intr-o alta zicala… in fine… am reusit sa termin misiunea, cu tot cu instalatul in noua locatie, dupa lupte acerbe cu sacii si cutiile impachetate… in jurul orei 8 pm… acum, dupa un dush cald, si o aspirina… rasuflu usurat…

berceni, bine te-am regasit… berceni, bine am revenit!…

2 răspunsuri to “bine am revenit!…”

  1. cleomf 30 Martie 2012 la 22:09 #

    Bine c-ai revenit!

  2. mucles 1 Aprilie 2012 la 6:53 #

    (Trompete, in fundal)
    „Pai da, daca ascultai la baciu’ tau, stiai ca din Berceni se pleaca usor… Dar cat de greu e sa revii!! Ma baiete, Berceniul e buricul Bucurestiului, asculta la mine ce zic io…. Daa-daa, intoarcerea lui Uxenoi!!!” (sunet de trompete, d-alea betive si stirbe).

Lasă un răspuns

