in viata trebuie sa-ti castigi painea si sa ai niste fiinte pentru care sa merite sa traiesti!…

22 Mar

e miercuri… e joi… nici nu mai stiu in ce data ne aflam… nici ce zi a saptamanii e… deaceea niciodata nu mi-a placut sa-mi iau concediu pe durata lunga… ma scoate din ritmul meu… parca nu as mai fi eu… de cand am citit „jocul de-a vacanta” de mihail sebastian… reusesc de fiecare data in concediu sa ma deconetez de la tot ce e curent…

cum bine zicea, bunul meu prietenul albert… ca timpul este relativ…  in astfel de momente iti cam, schimbi sistemul de valori…

un alt clasic spunea ca:

„in viaţă trebuie să-ţi castigi painea si sa ai nişte fiinte pentru care sa merite să traiesti!”…

Lasă un răspuns

