ce face otrepele?…

21 Mar

soarele imi lumineaza fata… din nou aplasez  la ochelarii de soare si ii pun pe nas… dupa ce am stat 20 si ceva de ani cu geamurile spre sud credeam ca este cea mai nasoala pozitionare posibila… dar nu… spre est este si maidubios… astept sa vad cum e cu geamurile spre nord!… dar asta este o discutie pe care o vom continua intr-o relatare ulterioara…

si asa cu ochelarii prin casa, lovindu-ma de anumite obiecte, lasate in mod intentionat de catre dusmani, prin intuneric, imi fac drum pana in bucatarie sa imi fac una lichid de dimineata…

ies pe balcon sa savurez aerul proaspat… umplut de praf, de muncitorii care sapa nu stiu ce cacat de gropa… si evident ca nu m-au lasat sa imi continui frumosul somn… sau somnul de frumusete… nici nu mai conteaza… niste vecini, din blocul vecin, ma fixeaza cu privirea…

in preajma mea… curiosi… muncitori, cu chef de munca aferent weekendului… si un taximetrist ratacit… din casa muzica la blana… james brown – i feel good… reclama aia ar fi trebuit sa fie la cafea… nici de cum la ulei… in fine…

ma uit la oamenii din jur, si ii intreb:

ce face otrepele?…

Un răspuns to “ce face otrepele?…”

  1. Ramona 21 Martie 2012 la 8:46 #

    Ar trebui sa pui un buton de „like” 😀

Lasă un răspuns

