luna lu’ martisor…

1 Mar

e 1… deci e “calendarul lu’ uxenoi”…

 

 

 

 

la multi ani de martisor…

si pentru ca ieri am privit un filmulet genial nu pot decat sa-l propun…

parca il aud pe claudiu… cel mai gamer dintre toate cunostintele mele…are 23 de minute… dar merita fiecare secunda de vizonare…

[youtube:http://youtu.be/in6RZzdGki8%5D

 

2 răspunsuri to “luna lu’ martisor…”

  1. dru 4 Martie 2012 la 18:37 #

    Intamplator si cu totul accidental s-a nimerit sa mi-l recomande si mie acest video cu mario chiar personal si ce sa crezi? am acceptat intrucat cele 20.000.000 de view-ere de pe youtube m-au convins si MARE mi-a fost mirarea: inafara accentului englezesc si injuraturile consecutive care au fost 3:20 min amuzant dar restul de 20 de min am vrut sa il inchid de 3 ori dar m-am abtinut din curtoazie pt detinatorul blogul acest dar nici n-am fost fan inrait mario incat sa fiu in sentiment cu nervii celui ce se chinuia sa-l joace. concluzie.. nimic genial.

  2. mucles 20 Martie 2012 la 5:24 #

    ce e misto e ca tipul e perseverent.
    in alta ordine de idei, upsenoi asta nu mai scrie si el ceva, ca o arde invizibil de ceva vreme… hm, ma duc pe „pitici gratis” sa ma dixtrez.

Lasă un răspuns

