la multi ani!…

29 Ian

29 1 1985… pe la orele 3.15 am… se nastea subsemnatul… de mic nu am lasat lumea sa doarma… ca atare… azi se implinesc 27 de ani de la fericitul eveniment… deci…

la multi ani mie!…

tin sa multumesc celor care mi-au urat toate cele bune… si celor care nu mi-au urat dar s-au gandit la mine… dar si celor care nu au facut nici una nici alta…

ps: pentru cei care nu au fost anuntati de facebook… recunosc… am ascuns data nasterii pe celebrul site… pentru a nu crea obligatii… nu ma va deranja sa primesc mesaje dvs in zilele care urmeaza…

 

Un răspuns to “la multi ani!…”

  1. La multi ani 29 Ianuarie 2013 la 15:06 #

    Visele sa-ti devina realitate, dorintele impliniri, sa ai numai zambete pe chip, iar fericirea sa te insoteasca pretutindeni. De asemenea iti mai doresc multa sanatate si liniste sufleteasca. La multi ani!

Lasă un răspuns

