yo, nametele si aristide…

26 Ian

pentru cei care sperau ca a trecut iarna fara zapada, ii anunt ca la sfarsitul lunii ianuarie, statistic vorbind, in ultimii 15 ani a fost zapada… iar anul acesta, chiar au bagat material… tot ardea tara… sa aiba vreo legatura?… fara doar si poate… baselu’ a trimis o racheta din aia de care au si rusii… care controleaza vremea… si cum ziceam… a trimis o racheta pentru ninsoare… dar asta este o alta discutie… pe care… o vom aborda cu alta ocazie…

ce ziceam?… aaa… vorbeam de zapada… frumos… a nins si ninge de ieri… dar nu ma sperie pe mine niste picaturi de apa inghetate, suflate de un vant?… asa ca dimineata ma echipez pentru aventura inceputului de an… cum ar fi zis aristide polimicridiate… un prieten de al meu… nu-l stiti voi… ghid de meserie… „buna ziua… in stanga dvs. puteti vedea nametul, iar in dreapta veti observa viscolul de ianuarie”… si schimb eu vreo 3 mijloace in comun… asteptam sa apara amici mei… controlorii… ce m-as fi distrat cu ei… dar nu am avut, din pacate, aceasta seansa… si reusesc cu o intarziere de doar 75 de minute… sa ajung la locul de munca… unde… ce sa vezi… cam pustiu… ma intalnesc cu un coleg ca ma intreaba ce caut la munca?… si atunci am inceput sa ma intreb in ce zi sunt… acum vreo 4 zile o prietena,  posta pe celebrul site de socializare, ca este miercuri… plus 4 zile… este sambata azi?… am pierdut niste zile si nu stiu cum si unde?… ii raspund… colegului, ca… exact!…

intru in birou colegele mele care sau incumetat sa vina si ele la munca azi ma intreaba cand plecam?… plecare?… deja…nu e sambata… o fi vineri?… vinerea e programul de lucru mai scurt… in fine… ca atare… dupa nici 30 de minute la locul de munca…  plecam iarasi in lupta cu nametul… de data asta spre casa…

nu este prima data cand pe ditamai calamitatea… in loc sa stau sub plapuma ca baiatu… imi iau eu inima si cutitu in dinti si plec in cucerirea monstrului alb… citat dintr-un ziar… cred… si cand ajung la destinatie… sunt intrebat retoric… „ba baiatule, tu nu te-ai uitat pe geam? ce e afara?”… culmea este ca m-am uitat… si ce era afara?…

yo, nametele si aristide…

Lasă un răspuns

