luna lu’ gerar…

5 Ian

prima zi de munca… a fost ieri dar scriu azi despre…

toata lumea este amortita… afara ceata amplifica starea… cu toate aste exista oameni care sunt plin de enerigie si alearga de colo colo cu fel de fel de harti si rezolutii… si eu am energie… dar nu si hartii… cea ce este bine… am spus ca de luni incepe treaba… si este…

tot ieri am observat ca nu am primit anul asta nici un calendar… aveam doua posibilitati… sa fur calendarul bisericesc de la etajul 2… sau sa imi fac eu unul… ca urmare m-am ocupat… azi, aveti luna lu’ gerar…

 pentru download… va descurcati voi singuri…

ps: mentionez ca pozele imi apartin… so… asta e „calendarul lu’ uxenoi”… 

 

Un răspuns to “luna lu’ gerar…”

  1. Elena 5 Ianuarie 2012 la 13:59 #

    Ma bucur ca ai invatat ceva si ai mentionat ca pozele iti apartin in totalitate 🙂

Lasă un răspuns

