plugujorul…

1 Ian

aho, aho, copii si frati… semne bune anul are…
dupa lupte dure… cu taximetristi… ii declar noi mei prieteni… dai cu negocieri cu bla bla… nu bla bla bland… reusesc intr-un final sa ajung aseara la localul cu pricina… unde… urma sa petrec trecerea dintre ani… evident ca lumea era deja acolo… nu intarziasem decat o ora jumate… cand am intrat am zis ca mi-a facut cineva o gluma… camera ascunsa ceva… exeptand masa unde am stat… media varstei 60… nu-i bai… zic… am experienta din spital unde reusisem sa scad media vastei cu ceva ani… nici nu a fost… ne-am simtit bine pana la urma… noi cu masa noastra ei cu ale lor…

Ia mai manati, mai!
Hai, hai…

de ce are anul nou semne bune?… pai… afara e soare si frumos… si daca incepem anul bine dispusi asa o s-o ducem tot anu’… in plus „a bagat fratele vostru” peste…scuzati-mi limbajul, am ramas setat de aseara… cam odata pe an mananc peste… dar cica e cu prosperitate cu alea alea… dupa toata distratia de aseara cand am adormit, am visat ca aveam paduchi… cand m-am trezit m-am dus si m-am spalat pe cap… cica paduchii inseamna bani… este anul varsatorului… zicea o astroloaga pe la tv… si nu nety sandu… si este un an al afirmarii… deci…

Ia mai manati, mai, flacai!
Hai, hai…

pe langa peste si alte bunataturi… la un moment au venit niste prajituri cu ravas… iar la mine…

„lupul cand e singur devine leu”…

deci…
Ia mai manati, mai!
Hai, hai…

si din ciclu toate trece… ma intreb… trece si mahmureala asta?…

si la final de plugusor… o sa postez o piesa pe care o tot aud de ceva timp… si a inceput sa imi placa…

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=vZYbEL06lEU&feature=related%5D

 

Lasă un răspuns

