retrospectiva 2011…

30 Dec

in vizita la munca… cel mai frumos… te duci semnezi condica… si primesti si bani pentru asta… cunoastem multa lume care are aceasta activitate pe toata perioada anului… nu doar pe 30 decembrie… si cand ma chinuiam eu sa inchui usa pe intuneric… stiti am acel bec inteligent pe baza de miscare, pe baza de senzor de miscare… care nu bate in dreptul usii mele… si in fiecare dimineata am acelas ritual… cautand gaura…

si ce sa vezi… cum cautam eu gaura in timp ce trageam usa spre a o inchiede… imi prin eu vreo 2 degete in tocul de la usa… usa metalica… dar astea sunt amanunte…

recomandare:

cand aveti timp… si cont de facebook… uita-tiva ce a-ti postat in ultimul an… este o activitate care dureaza dar este foarte interesanta… multumim pe aceasta cale lui mike dude… un prieten de al meu… nu-l stiti voi…

astfel am facut retrospectiva anului 2011 pe facebook…

a durat ceva dar acum stiu ca nu a trecut degeaba acest an!…

cu bune cu rele a fost un an…

Lasă un răspuns

