party day…

20 Dec

dupa o zi lunga… lunga de tot in care am luat contact cu fel de fel de pupicuristi si libidinosi… cred ca am aparut si pe la tv… dar ca deobicei asta este o alta problema… am reusit sa ajung si eu acasica… am bagat si eu niste tuborg de craciun… si sa imi admir pomul… next in episoadele viitoare… poze cu bradul…

 am cel mai tare brad din univers… asta si pentru ca am achizitionat 400 de leduri… precum primarii nostri ai capitalei… e adevarat la un nivel mai mic… doar ca o instalatie din cele 2 cumparate este defecta… asa ca mi-am impodobit bradul doar cu o instalatie… urmand sa o schimb pe cea defecta… probabil ca cea noua o voi pune pe balcon… o sa am cel mai tare balcon din bloc… mai este un singur vecin care a bagat niste luminite… dar slabut…

termind berea achizitionata pentru consum propiu… pentru aceasta seara… ma voi introduce in pat… pentru ca urmeaza o zi si mai lunga… e party day…

 

Un răspuns to “party day…”

  1. Kez 21 Decembrie 2011 la 0:10 #

    Sa urci poza cu bradul pe facebook ca nu te cred. Al meu brad e cel mai tare 🙂

Lasă un răspuns

