2700000 de ledulete…

12 Dec

weekendul asta am tot vizitat bucurestiul… m-am plimbat de colo colo… si plimbandu-ma eu asa ma prins seara plecat… ocazie cu care am vazut si beculetele de prin oras…

am inceput cu cele de prin sectorul 4… piedone sa priceput… si admirand copacii plin cu luminite am ajuns si prin centru… la beculetele lui operescu… cele 2700000 sau cate sunt… fumos oras avem… iarna…

si uita-ma pe mine cum admir vreo ora leduletete in asteptarea mosului…

prin sectorul 6… zici ca sunt prin satele in care primaria nu mai da jos instalatiile de iarna de prin copaci… pe principiu „la anu’ nu le punem la loc? de ce sa mai cheltuim bani?”… si te prinde luna iulie cu beculete cu mesaje sarbatori fericite!… e adevarat ca pe 20 e sfantul ilie dar nu credeam ca este asa mare… dar avem patinuar… si mall… si bla bla bland… si „metroul” usor… si… in fond la ce avem noi nevoie de beculete?…

Un răspuns to “2700000 de ledulete…”

  1. Kez 12 Decembrie 2011 la 23:00 #

    Bani cheltuiti degeaba de la buget domne… Ce ne trebuie noua luminite diferite in fiecare an???

Lasă un răspuns

