bla bala band…

2 Dec

si a fost 1 decembrie… zi mare de sarbatoare… si daca tot am avut liber ca tot romanu, dupa ce am tot butonat de zor telecomanda televizorului… m-am hotarat sa ma duc sa vad un film la cinema…

dar ce film?… am deschis netu… am privit niste „trailere” si m-am decis… un film de sezon… marea cursa de craciun… cine si pe ce criterii alege denumirea filmelor in limba romana… (titlul original al filmului „arthur christmas”)… dar sa trecem peste acest mic detaliu…

dupa ce am decis ce urma a viziona si ora ma decid sa plec spre cinema…

fatala greseala…

daca va intreb ce se petrecut pe 1 decembrie?… toata lumea va spune ca a fost ziua romaniei… da asa este dar… tot timpul este un dar la mijloc… a m-ai aparut acum vreo 16 ani si protv-ul… si de vreo 2-3 ani si marele mall… unde intamplator m-am decis sa vizionez si eu un film…

in mall?… concert cu marea trupa bla bala band… am inteles ca este un serial pe protv cu ea… si nu exagerez dar cred ca au fost vreo 5000 de copii sub 14 ani… de nu aveai loc sa arunci un ac si nici sa ajungi la casa de bilete de la cinema… de ce nu au facut astia concertul in aer liber… la minus 12 grade… ce bine ar fi fost….

in fine am reusit cu greu sa imi fac loc printe mucosii fanii si sa vizionez si filmul… care este destul de reusit… chiar il recomand cu ocazia sarbatorilor de iarna… merita vazut… vizionare linistita si placuta…

Lasă un răspuns

