a mai trecut un sfarsit al lumii… il asteptam pe urmatorul…

12 Noi

soarele imi bate in fata… deschid ochii… ma uit la ceas… 12.11.2011… am supravietuit… iar am piedut sfarsitul lumii… a mai trecut un sfarsit al lumii… il asteptam pe urmatorul… pe 21 decembrie… au zis maiasi, acum nspe mii de ani… dar daca se intampla asta, nu se mai adevereste profesiunea lui nostradamus… cea cu al treilea anticrist… pe cine sa credem mai mult?…

in fine… daca tot anunta astia in fiecare zi sfarsitul lumii, m-am gandit sa nu mai tin suparare si nici rautati pentru ca maine poimaine se stinge lumina si ramanem certati… si in acest sens am decis sa ma ocup de problema… aviz si cuplurilor apropiate mie, care s-au despartit dupa ani de zile… oameni buni va prinde sfarsitul singuri…  

de luni reincepe comedia… un nou sezon… in rolul principal… pacalicu… nu mai este pinguinu’, el a primit un rol secundar…  al saselea birou in sase ani… imi pastrez media… „ce o sa fie, o sa fie… o sa fie o nebunie!”… dar pana luni mai este un weekend la mijloc… deci party… si o sa fie si alcool… mmm… deja ma ling pe bot… am inceput sa tremur de la lipsa etanolului din sange… nu o sa beau mult… acolo 2-3… sticle… cu aceasta ocazie ii uram de pe acum la multi ani sarbatoritilor… bine… asta daca nu vine „end-ul” intre timp…

Un răspuns to “a mai trecut un sfarsit al lumii… il asteptam pe urmatorul…”

  1. inutza13 12 Noiembrie 2011 la 13:21 #

    Si totusi cand vine? Ca as sta si eu acasa atunci sa nu ma prinda pe drumuri… 😀

Lasă un răspuns

