big in japan…

7 Noi

dezavantajul de a sta o zi in casa… e ca nu prea ai despre ce sa vorbesti la sfarsitul zilei… o zi petrecuta pe net sau in fata televizorului… la deja renumitele reclame sau stiri, ori la un serial mai mult sau mai putin interesant… e adevarat, zice reclama de la „lion”, ca 90 % din acidente se petrec in casa… de aici si sfatul lor de a sta afara, dar asta este o alta discutie… ce vream eu sa spun era ca ti-se pot intampla destule si acasa, daca nu esti cuminte… de aici si sfaturile parintilor cand suntem mici… daca esti cuminte si stai in pat toata ziua nu patesti nimic… iar cum eu am restrictii la efort fizic si la a ridica lucuri, am fost cuminte…

stirile zilei?… geoana nu m-ai are sustinerea partidului, dar nu isi da demisia din functia care partidul la pus… nu incercati sa intelegeti politica… e pierdere de timp… nici cei care o fac, nu reusesc sa o inteleaga… s.o. vantu din nou dupa gratii… achetat pentru nu stiu din ce motiv… aici mi-am adus amite de o discutie avuta intre s.o.v. si patriciu (discutie intruchipata de cei de la divertis)… unde s.o.v. intreaba:

” – ba dinule, ca tu le sti pe toate, unde sunt ba, banii de la f.n.i.?

 – nu stiu ba sorine, unde sunt?…

 – haahaaa… nici eu nu stiu…”

sa vedem ce o sa pateasca „saracul” vantu…

singura alinare pentru ziua de azi a fost sa ascult pe facebook o piesa… multumesc mike… mi-am adus aminte ca nu am mai ascultat de mult rock… asa ca va invit si pe voi sa ascultati…

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=Q9jJufz9RNE%5D
Lasă un răspuns

