prima zi dupa disparitia facebook-ului sau inca o zi la televizor…

6 Noi

prima zi dupa disparitia facebook-ului… dezamagire totala… a trecut 5 noiembrie si nu sa marcat aceasta data in istorie cu nimic notabil… nici hackerii nu mai sunt ce au fost odata… vream sa vad cum s-ar fi tavalit pe jos dependentii de facebook… eu ca sa nu am regrete imi consumasem toate fisele de la pokerul on line, pe care il mai joc din cand in cand, pe site-ul de socializare… tot raul este spre bine… putem primi incontinuare solicitari de prietenie sau injuraturi via net…

statul asta in casa ma scoate din minti… inca o zi la televizor… si inca o zi in care sunt lovit de o groaza de stiri, informatii si reclame care nu imi folosesc de loc… sunt, cum ar zice ocs-ul:

„da-da…
recunosc: sunt dependent de reclame –
de reclame minunate,
care mai de care facute sa te dea pe spate…”

cand m-am trezit… dupa ne numaratele aceleasi reclame… aflu ca… a fost prins un monstru de 40 de kg din raul dambovita… un somn de 1,5 metri lungime… nici prin delta nu prea mai exista astfel de exemplare…. aflu ca a mai e greu sa te lipesti pe suprafetele alunecoase… deci pentru asta trebuie sa iti cumperi nu stiu ce… mai aflu ca lucian bute a reusit sa isi pastreze centura… la draq… am uitat de meci si m-am bagat la somn… bine nu am cel mai dulce somn deocamdata, dar usor, usor imi revin la forma care ma consacrat… ce rau imi pare… pentru ca eram treaz pe la 5… foarte bine pentru lucian… inca mai avem un campion mondial… moare doroftei… care, mai zambeste doar in reclamale de iaurt… „intra in echipa campionilor actimel”… mai aflu ca diseara la ora h, se difuzeaza un megafilm… de oscar… de prin ‘73…

singura informatie a zilei, care a reusit sa-mi transmita o stare… a fost cea legata de nesu… care a revenit pe stadion sa priveasca un meci de fotbal… sanatate maxima mihaita…

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=cNVvZjAaOgw&feature=share%5D

 

Lasă un răspuns

