acasa, pazea ca vin…

4 Noi

5 30 am… lumina se aprinde in salon, deschid ochii si o vad pe asistenta care a venit sa imi faca tratamentul… este ultima injectie…

da, si eu m-am plictisit sa tot scriu despre spitale si alte lucruri adiacente… dar toate lucrurilor vor revenii la normal… ma trimit acasa oamenii astia…

ce dor imi este de ai mei controlori… ah, ce dor imi e de ei… de mult nu m-am mai distrat pe seama lor… mi-e dor de scara mea dubioasa… cate sarbatori au trecut? fara ca eu sa am habar… cati prieteni m-au injurat ca nu le-am urat la multi ani?… si de al meu pres imi este dor… sper ca nu ma abandonat, pentru ca am fost plecat cateva zile…

daca am stabilit ca lunea este cea mai nasoala zi din saptamana… cu siguranta vinerea e cea mai reusita… sa inceapa weekendul…

acasa, pazea ca vin…

Lasă un răspuns

