dulcele gust al glucozei…

2 Noi

si a trecut si ziua operatiei… am fost treaz de ieri dar aberam pe aici… vorbeam cu toata lumea… socializare maxima… dupa cateva minute nu m-ai tineam minte ce am vorbit sau daca am vorbit…

deoarece luni am avut o noua criza de durere in capul pieptului, domnul doctor m-a suspectat de un ulcer, ca urmare inainte de operatie m-am prezentat si la endoscopie… super senzatie… o recomand la toata lumea… dar bine inteles ca nu o depaseste pe cea de la clisma… dar cum ziceam asta este o alta discutie…

dupa ce sa constatat ca am decat o gastrita superficiala… si nimeni nu a stiut sa imi spuna de am avut acea criza… m-am pregatit de operatie… m-au legat de pat sa nu fug… toata lumea ma intreba daca imi este frica?… eu sociabil… pana cand a venit medicul anestezist si a fluturat masca cu anestezic… si am inchis ochii…

m-au trezit dupa ce au terminat de lucrat prin mine… si m-au dus la terapie intensiva… unde ma aflu si acum… am scapat de cor… ce incult pot sa fiu… si stateam eu ce stateam pe glucoza… dulcele gust al glucozei… si nu reuseam sa… sa ma scuze fetele… sa ma urinez… si asistentele imi spuneau ca daca nu fac imi baga sonda… ai inebunit?!???…. sondele sa fie in irag sau mai stiu eu ce tara cu petrol, nu la mine… si am avut de dus o lupta pentru salvarea ultimul orificiu ne atins de nimeni din acest spital… si intr-un final victorie… sonda nu mai era un pericol pentru mine…

dupa ce am lins eu trei doze de glucoza, niste antibiotic si ceva calmante… a venit vremea somnului… care a fost in reprize scurte si dese… la fiecare 15-30 de minute ma trezeam cu ceva amortit… ba mana…. ba gatu’… etc…

iar azi am alfat ca trebuie sa ma plimb… sa imi reiau tranzitul… atat la gaze, cat si ca trebuie sa am scaun… ce scaun oameni buni… ca de doua zile mananc numai apa si glucoza… in fine… probabil vineri voi scapa de pensele de metal care imi tin incizile… am pielea de pe burta parca ar fi la uscat… pentru ca de cusut, nu ma cusut… si tot odata voi scapa si de spital…

asa sa ma ajute barbosul…

Lasă un răspuns

