corul filarmonicii…

1 Noi

in aceasta noapte nu am m-ai visat… am ascultat corul de sforaituri al spitalului… bine, au fost si niste aere scoase pe fund, nu numai pe gura… asa era regia, probabil… nu ma pricep eu prea bine… nu sunt un expert in domeniu… dar corul filarmonicii george enescu, va zic eu,  joaca la pitici… nu am mai auzit, pana acum, o asa sincronizare… au interpretat pe mai multe voci… ce mai… sublim… imi pare rau ca nu am inregistrat… ma simteam ca la ateneu… intr-un final, am reusit totusi sa dorm putin… oricum, azi, mai mult voi dormi… e adevarat cu niste anestezic in mine, dar ma voi odihnii… temperatura mi-a scazut… deci, sunt taman bun pentru operatie…

vom revenii cu amanunte…

ps: si daca tot vorbim de arta, mi-am adus aminte de o opera…

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=EDFgtFXfnv0%5D
Un răspuns to “corul filarmonicii…”

  1. Petre P. La Usi 1 Noiembrie 2011 la 10:07 #

    http://ortograme.ro/
    asta de inceput.
    si secundo, mult bulan paros la operatie si vezi ce faci depe aia, cum ma suni ca s-a moara ciki cean daca nu ma suni daca nu ma inervez puternic cu nervi nervosi si deasta zic. stii?

Lasă un răspuns

