cu apa calda si sapun…

31 Oct

si a venit ziua cea mare… se putea sa fie alta zi decat luni?… m-a trezesc de dimineata, dupa un vis foarte ciudat… se facea ca:

„eram intr-un spital si trebuia sa ma operez… dupa procedurile dinaintea interventiei, il vad pe doctor… un alt doctor decat cel care urmeaza sa ma opereze in realitate… sa ii zicem la intamplare, doctorul macelaru’… si acest macelaru’ era foarte incantat de operatia mea de refacerea ligamentului incrucisat anterior… in vis nu i-am dat importanta… cert este ca pe masa de operatie, macelaru’ al meu sa apucat sa ma opereze la clavicula… moment in care eu am sarit… si am oprit interventia… se facuse o confuzie… era un alt escu…ce trebuia operat, nu eu… si in secunda urmatoare ma trezesc intr-un spital de la malul marii… dar nu marea noastra, desi toti de langa mine erau romani… aic, dupa ce m-am luptat cu niste caini foarte rai si am reusit sa-i biruiesc ca la calugareni ajung intr-o sala de operatie… alt doctor… care mi-a reparat o fractura la degetul mare al piciorului drept… si eram eu foarte incantat de reusita operatiei, pana la un moment in care il intreb pe doctor… dar eu nu aveam nimic la deget… nu trebuia sa ma operez de colic biliar?…” raspunsul nu l-am m-ai primit… pentru ca m-am trezit… ce subconstient bolnav am… sa am intr-un vis, doua operatii de care nu aveam probleme?…

in fine, am trecut peste episodul visului… ajung la spital si aflu ca nu azi e ziua cea mare… azi doar analize, ekg si ce m-ai e de facut… toate bune si frumoase pana undeva la pranz cand dupa o masa copioasa… un iaurt degresat si niste grisine… ma luat o durere de stomac sau de bila sau de masa… si baga somn si calmante… inca o zi frumoasa de luni… pe seara m-a lasat durerea dar am facut ceva febra… asta ca sa fie tacamul complet… am bagat un algocalmin si vad ca a inceput sa scada temperatura…

si ca ziua sa se termine frumos… cu apa calda si sapun… prima clisma, din viata mea, am facut… va rog… sa imi respectati intimitatea, si sa nu intram in detalii…

Lasă un răspuns

