natie consumatoare de etanol…

26 Oct

luni va fi ziua cea mare… nemancat si nebaut… la prima ora, trebuie sa ma prezint la spital cu analizele in brate… imi scot colecistul (bila)… voi deveni armasar pur… caii nu au acest colecist… de luni incolo voi necheza…

dar pana la operatie… regim… supa de legume… pui la gratar… lactate degresate… ce gust bun are laptele cu 0,1 la suta grasime… sanatate curata… compoturi… fructe si legume… dar nu orice fruct sau leguma… si aici am restrictii… am inteles ca nu am voie strugruri… fermenteaza in stomac… devin vin… iar alcool nu am voie… asta pentru ca scrie pe recomandarea de la doamna doctor… si mai scrie acolo… ca pacientul… adica eu… este consumator de etanol… eu?!?… etanol?!?… eu beau doar vin si bere… si gin… si vodka… si whisky… dar spirt sau dezinfectant nu am baut niciodata… daca voi vrea vreodata sa ma curat… voi consuma… si o alta recomandare… de aceasta data verbala, sub forma de atentionare… imi spune doctora inainte sa ma externez… ca „daca bei 300 ml bere pe zi… timp de 10 ani… ciroza… daca bei 100 ml vin pe zi… timp de 10 ani… ciroza… daca bei 20 ml tarie pe zi… timp de 10 ani… ciroza… asa scrie la carte”… ce sa zic… m-am speriat un pic… dar m-am linistit… in 10 ani nici un englez, neamt, francez sau scotian nu o sa mai fie sanatos…

asa ca iti urez „sanatate”, natie consumatoare de etanol… in 10 ani o sa ne ducem unde vrem noi… aia vor fi toti bolnavi…

Un răspuns to “natie consumatoare de etanol…”

  1. Petre Usi 27 Octombrie 2011 la 8:40 #

    misto. cu amendamentul ca nu vrei sa bagi la cap ce spun.
    alcolistule, dupa ce-ti scot astia bila si-ti pune vreun patrat, ceva, tre’ sa ne vedem la o bere. daca nu la bere, la o apa plata si guava, ca aia nu fermenteaza cine stie ce. sau o rodie.
    da, misto. foarte bine din lume!

Lasă un răspuns

