moartea pinguinului…

25 Oct

numai vesti bune… cea mai mare dintre ele, m-au externat… intr-un final… in frumosul cartier rezidential, lucrarile de schimbare a tevilor de apa sunt foarte avansate… sapaturi peste tot… numai doreli peste tot… podeturi din lemn… ma simt ca la tara… munti intregi de pamant si de nisip… sunt curios cum o sa arate dupa prima ploaie… toata vara nu au putut schimba tevile… o fac, acum in prag de iarna… ca sa tina lucrarile pana la primavara… epic…

maine dimineata intalnire de nivel zero… ma duc la chirurg… tineti-mi pumnii… asa ca am zis sa profit de dupa amiaza libera si sa dau o fuga printr-un mall… totul la fel… aceleas fete… aceleas asortari la nuanta… nimic fun…

in schimb… moartea pinguinului… de nicolae labis… imi da motive de sarbatoare si de sampanie… stai… eu nu am voie alcool… o sa beau niste apa plata cu lamaie in cinstea… nu… nu e cinste… e pomenire… pomenirea pinguinului… poate acum cineva ii va spune, ca el ca a fost eclozat dintr-un ou si nu nascut…

viata uneori e nedreapta… si acum urma un ras sadic… avand in vedere ca azi mi-am propus sa imi achizitionez jocul preferat… asta voi face… gameri stiu de ce…

Lasă un răspuns

