si e din nou luni…

24 Oct

cea mai lunga zi… e cea in care astepti ceva… sau pe cineva… personal, o astept pe cea de maine… ma externez… este o prima victorie… dar urmeaza o operatie… banala… si tot asteptand… se face ora de tratament… injectabil… cum doamna doctor mi-a scos antibioticul din tratament, am ramas doar cu nospa… 

si vine asistenta sa faca tratamentul… ii arat branula… ea imi face semn ca nu… intramuscular… adica in fund… nu inteleg… de ce mai tin branula daca imi faci injectii in fund?… ma simt violat… bine, nu e o asistenta tocmai urata, dar totusi… putea sa ma invite la o cafea ceva… nu?…

socat, imi amintesc ca s-a lansat football manager 2012… maine ma duc sa-l cumpar… imi voi lua niste zile de concediu de odihna si voi astepta sa imi scada cifrele analizelor… ca sa fiu pregatit pentru operatie… jucandu-ma…

in toata aceasta poveste cu spitalul sunt si parti pozitive…

am slabit vreo 8 kg… dupa operatie voi ajunge la un numar si mai rezonabil de kg… ma voi apuca de sala, bazine… ca regimul este obligatoriu… gata cu kfc, mc, prajeli, etc… sa te tii apoi…

m-am lasat de fumat… am deja 8 zile… nu e un motiv de lauda… am reusit sa nu fumez vreo 11 luni… simt ca imi voi dobora recordul…

m-am mai lamurit cum sta treaba cu anumite persoane din jurul meu… o sa se schimbe niste lucruri… dupa ce imi voi reveni…

aaa… si e din nou luni… nu stiam de ce am starea asta…

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=o2I84-A9duY%5D
Lasă un răspuns

