greu cu pianu’ pe scari…

22 Oct

cata dreptate in vorba lu’ carja… „sunt inconjurat numai de incompetenti”…

pentru ca nu sunt in stare sa gaseasca niste vene, pentru a face tratamentul necasar pacietilor internati in spital… cele doua asistente care sunt de garda azi… au plantat cel putin 15 branule… una in mana mea… bineinteles ca au fost mai multe intepaturi pana cand acul branulei sa ajunga pe vena…

asa mi-am adus aminte ca si eu cand eram mic am vrut sa ma fac pianist…

dar e greu cu pianu’ pe scari…

Lasă un răspuns

