groundhog day…

21 Oct

aproximativ 6 00 am… se aprinde brusc lumina… ca in filmele cu rambo… cand personajul principal este torturat… termometrul de dimineata… nu am febra… se stinge lumina… reusesc sa adorm cu greu… de ce am acceptat eu sa imi puna branula in mana dreapta, nu stiu, deobicei dorm cu mana sub cap… acum nu…

aproximativ 6 30 am… „nostalgia” suna… raspunde omu’ nostru… din receptor se aude… „ce faci tataie?”… reusesc sa adorm din nou…

aproximativ 7 00 am… „rambo” se intoarce… lumina aprinsa… intra „hocheistele”… care nu tin cont de nimic… tipa una la alta… desi intre ele sunt doar 2 metri… lovesc cu mopu’ tot ce se poate… inclusiv paturile pacietilor…

aproximativ 8 00 am… portia de antibiotic…

senzatie de deja vu?… eu ma simt ca „groundhog day” cu bill murray…

p.s.: „schalke 04, macabi 05″… „au dat hi5 cu ei”… „5teaua”… etc…

Lasă un răspuns

