si a venit maine…

20 Oct

si a venit maine…

aproximativ 6 00 am… se aprinde brusc lumina… ca in filmele cu rambo… cand personajul principal este torturat… antibioticul de dimineata… se stinge lumina… reusesc sa adorm cu greu… de ce am acceptat eu sa imi puna branula in mana dreapta, nu stiu, deobicei dorm cu mana sub cap… acum nu…

aproximativ 6 20 am… o sunerie de nokia… „nostalgia”… suna la maxim… un coleg de salon nu stie sa isi dea telefonul pe vibratii sau silence… dupa ce aud tot… pentru ca volumul din receptor este si el la maxim… sa auda si surdu… conversatia se incheie cu traditionalul „sanatate”… sa fie la toata lumea…

aproximativ 6 40 am… „nostalgia” suna din nou… raspunde omu’ nostru… din receptor se aude… ” ce faci tataie?”… la 7 fara 20 dimineata???… in spital ce ar putea sa faca???? sa doarma cretino!!! ca si colegi lui de salon… reusesc sa adorm din nou…

aproximativ 7 10 am… „rambo” se intoarce… lumina aprinsa… intra „hocheistele”(n.s. femeile de serviciu)… care nu tin cont de nimic… zici ca sunt de la pompieri… numai aia intra asa si calca totul in picioare… tipa una la alta… desi intre ele sunt 2 saloane… lovesc cu mopu’ tot ce se poate… inclusiv paturile pacietilor… apropo… nu am uitat de intrebarea mea legata de pacienti… dar aceasta discutie intr-o alta emisiune…

aproximativ 8 00 am… o noua portie de antibiotic… iara?… am facut la 6!… aaa!!!… da?… ok… sa va duce-ti jos la radiologie… wtf?!?… pentru o poza la plamani… asa e procedura… toti cei internati trebuie sa faca radiografie la plamani… eu vin cu ploblema la unghia dreapta de la piciorul stanga si fac radiografie la plamani… romania…

realizez intr-un final ca trebuie sa incep ziua…

p.s.: de dimineata pana la ora tastarii acestor litere am primit 3 vesti… 1 foarte buna… 1 buna… si una mai putin buna…

cea mai putin buna… nu scap de cutit… trebuie sa elimin pietrele de la bila…

cea buna… analizele au confirmat ca nu am hepatita… (am fost suspect)…

cea foarte buna… pinguinu’ va muri in chinuri… exista bunutu’ acolo sus…

Lasă un răspuns

