o sa vina maine…

19 Oct

frumoasa zi de toamna… nici un nor pe cer… soarele iti incalzeste usor chipul… vantul adie usor… am iesit in curtea locatiei in care ma aflu de duminica dupa amiza, ca sa scriu aceste randuri… este foarte placut afara…

dimineata nemancat… bine de 3 zile am mancat vreo 2 covrigei, un iaurt, o zeama de supa si cam atat… deci cum zieceam de dimineata demancat, nebaut in jurul ore 9… dupa ce mi-am primit portia de antibiotice… sa fiu pregatit sa fiu dus de o ambulanta sa fac un tomografie abdominala… pentru a putea dragi nostri doctori sa puna un diagnostic…

si ma pregatesc… si de la ora 9 eram gata… evident nu ma asteptam sa fie 9 fix… vorba filmului… 9 fix si ceva… am intrebat vreo 2 asistente ce se intampla, m-au asigurat ca totul e ok… si m-am intins in pat… am adormit ceva vreme… iar pe la 10 30 vine asistenta sefa si imi spune gata hai… i-a hartiile astea si dute jos te asteapta ambulanta…

cobor eu… si astept… intr-un final dupa vreo 10 minute isi face aparitia un logan transformat in salvare… ma sui… soferu zici ca e benone… catearetul de populare… il stiti…

incepe omu’ sa se scuze la mine ca el nu are nici o vina, ca lui nu i-a spus nimeni ca… etc… printe multele povestiri pe care le-a spus am retinut una… cum intr-o zi era sa ii ridice baietii masina… salvarea… parcase unde nu trebuie… romania…

ajung la tomograf… dupa ce beau 3 pahare cu substanta de contrast… ce gust… semnez ca imi asum… probabil daca mor sa nu fie ei de vina… ca nu sunt alegic la n… intru in tomograf si aud intr-un difuzor:

trage aer in piept, tine-l asa… dupa ce ma scana aparatu… poti respira… si sa tot repetat faza asta de vreo 5 ori… si termin…

ies in holul de asteptare un benone ma astepta cu plicul continand pozele mele interne… ajungem dupa ce tranversam jumate de oras inapoi la spital… unde… cand doamna doctor deschide plicu’ constata ca rezultatul tomografului nu au fost interpretat…

o sa vina maine….

Lasă un răspuns

