berceni…

13 Oct

inspirat de vizitatorul nocturn, imi spun ca trebuie sa imi vizitez si un vechi prieten… afara? ploaie… o sa iau taxiul… steluta 9494… mi-a zis un sofer secretul… cu steluta in fata nu mai suna ocupat… raspunde fata imediat… ii zic adresa unde vreau masina… fata are o voce placuta dar e un pic surda si nu cunoaste strazile din bucuresti… nici eu… dar ea este platita pentru asta… ii explic eu exact unde vreau cum sa ajunga taximetristu’, si m-a pune pe hold… dupa ce am invatat refrenul melodiei indiane pe care am ascultat-o pe repeat de vreo 3 ori… imi spune fatuca, ca vine masina x in y minute…

ajung in taxi… primul taximetrist care nu cunoaste adresa unde vreau sa ajung… nu e bai… stiu eu drumul… insa baiatu’ nu stie prea bine nici sa conduca… dupa ce a injurat o soferita pentru ca a trecut el pe rosu… si a ocolit vreo 3 intersectii mari pentru ca stie el ca este razie… ajungem intr-un tarziu, in minunatul cartier… berceni… ce dor imi este de stradutele lui… era o minunatie, cand eram alergati de terti pentru a returna fructele furate din pomi… sau nu pot sa nu imi amintesc cand intr-o seara stand in fata blocului la o tigara 4 prieteni… vine o duba de jandarmi… in momentul in care a oprit in dreptul nostru 3 dintre noi am inceput sa fugim… fiecare in alta directie… al patrulea a ramas socat pe loc… si incep jandarmii sa fuga dupa noi… dupa 50 de metri ne oprim si fugim inapoi… jandarmii blocati… de ce fugiti, ba?… am facut un pariu cine se duce si se intoarce mai repede… ce vremuri…

ajung la adresa indicata… platesc… cobor si o iau pe langa o gradina… si sunt udat de stropitorile inteligente ale lui piedone… grasule!!!!… in bucuresti ploua de 3 zile!!!!… tu inca uzi gradinile????… o sa le uzi si iarna?…

sunt curios ce o sa mai vad pana plec… apropo… „dorel” e nascut aici…

ce dor imi era de berceni…

Un răspuns to “berceni…”

  1. Claudiu Batineanu 14 Octombrie 2011 la 6:28 #

    ata imi place:)

Lasă un răspuns

