happy day…

11 Oct

dupa o zi in care am fost anuntat ca a fost emisa ultima factura de energie… nici pe ultima nu am achitat-o inca… si ca acesta este de regularizare… deci de vreo 3 ori mai mare decat de obicei… clar… trebuie sa-mi schimb aspiratoru’… ma decid sa o intind acasa… apelez ca de obicei la bunavointa unui coleg ca sa-mi scurtez drumul pana acasa… si ma lasa omu’ la semafor…

trebuia sa traversez… dar nu se mai facea verde… asta imi aminteste de mine prin anul 2000… cand printr-o conjuctura norocoasa a ajuns eu, prin franta… si am tot asteptat vreo 15 minute pana sa se faca verde… pana m-a luminat cineva… neam de neamul meu nu vazuse asa ceva… semafor cu buton… si zic… aha… a ajuns tehnologia moderna si la noi… bun asa… apas butonul si se face verde… cand sa traversez… prima masina oprita la stop… b 27 wtf… si zic wtf???… asta mi-a amintit de inspiratia romanilor cand vine vorba de a alege numerele de inmatriculare… eu mi-as pune b 14 alb… stie cheloo de ce…

dar am mai vazut: audi q7 alb… if 06 sri… wtf… masina se securisti???… unde sunt masinile de filaj de alta data… sau… b nu stiu cat bog sau bgd… l-o chema bogdan?… sau dezideriu?… if 77 iri… o fi irinel?… sau vreo fatuca irina?…sau inocentiu?… 

bine… cei mai fericiti, sunt bucurestenii pentru ca acum pot sa isi puna 3 cifre… cel mai cunoscut caz e ala cu b 314 zda… care a aparut si pe la tv… dar mai sunt si aia cu b 325/330/540 bmw… din ciclu’… daca sti masina, citeste numarul… si lista numerelor haioase ar putea cotinua…

ma sui in ratb… nici un geam deschis… oxigen lipsa… vreo doua babe care faceau intrecere pana la scaunul liber din fata… pariez pe cea cu parul mov… si pierd… deschid un geam si inspir aerul racoros de toamna…

maine trebuie sa platesc intretinerea… lumina… televiziunea… si rata la banca… oh, happy day…

Lasă un răspuns

