vreme de betie…

9 Oct

„ploua, ploua, ploua… vreme de betie”… ma uit pe geam… cata dreptate are bacovia… ca urmare dau o tura prin camara… deschid usa „cramei”, privesc ce este depozitat pe rafturi… o „grasa”, o busuioaca, etc… dar imi raman ochii pe „ovidiu”… ma uit din nou pe geam… ploua, ploua, ploua… imi intorc privirea la „ovidiu”… de fapt la lacrimile lui… iau sticla, un pahar si ma indrept spre televizor… ce este mai frumos sa faci intr-o zi ploioasa de weekend… acea zi in care vrei sa te relaxezi…

unde am pus tirbusonul?… si relaxarea dispare…

la locul lui? evident, nu… si incep a intoarce casa cu josul in sus… murphy… sa ma *@~ in legiile lui… unde sta murphy asta?… am vreo 3-4 prieteni care mi-au spus ca daca il gasesc sa le transmit si lor adresa… mama lui…

si cum zicea… mentionatul de mai sus…”daca ceva rau se poate intampla, se va intampla”… ma resemnez si imi propun sa apelez la alte metode de deschidere a unei sticle de vin… ar fi cea cu prosopul la perete… sau impinsul dopului inauntru…

ma decid sa apelez la adoua varianta… pentru ca prima impune lovirea peretelui… deci galagie… deci iar vor bate vecinii in calorifer… cum ziceam varianta impinsului… mergem la bucatarie in cautarea obiectului perfect pentru „crima” ce urma sa se petreaca… evident… nu gasesc nimic pe placul meu… imi aduc aminte atunci ca pot folosi si o surubelnita… deci solutia este trusa de scule… ma duc in debara… aprind lumina… tacere… am gasit tirbusonul… cine la pus aici???… in fine… ochii imi rad… in sfarsit pot sa beau si eu linistit…

iau sticla, un pahar si ma indrept spre televizor… ce este mai frumos sa faci intr-o zi ploioasa de weekend… acea zi in care vrei sa te relaxezi… iau tirbusonul desfac tipla de pe dopul sticlei si constat… ca dopul sticlei se poate scoate cu mana…

 torn in pahar si beau… restul e poezie…

„ploua, ploua, ploua… vreme de betie”…

Lasă un răspuns

