cina in oras…

6 Oct

daca tot am frigiderul foarte sexy… imi zic ca ar trebui sa rezolv problema… asadar pun mana pe un pix, pe o hartie… si incep sa concep o lista… 1. .. asta imi aminteste de zilele lucrarilor scrise de prin liceu cand intrebam profesoara daca pot incepe rezolvarea problemelor cu oricare dintre ele… iar cand raspunsul era pozitiv, completam spunand ca „ok… incep cu subiectul 1″… ma uit la un perete… sperand sa ma inspire… de ce am eu nevoie prin casa?… realizand ca nu am inspiratie ma decid sa ma duc hipermarket… vad eu la fata locului ce si cum…

deci ma duc la mall… in mall-urile de pe la noi… poate si de afara dar cine a fost la hypermarket pe afara?… trebuie sa traversezi tot centrul comercial pentru a ajunge la destinatie… prilej sa observ una alta printre multele magazine… au reaparut ugg-urile…

ca prin toate locatile publice vad nelipsitele scaune de masaj… 1ron/minutu… iar aici, pe unul dintre ele… o mica „morsa” esuata… sau „leu de mare” nu mi-am dat seama exact ce era… cert este ca era mare… si cand zic mare ma refer exact la cuvantul mare… acel „mare” care mai bine il sari decat sa-l ocolesti… aceste scaune nu au limita de greutate precum lifturile???… isi facea datoria sarcul scaun pentru care a fost construit… si reusea sa miste toata ceafa de porc si shaorma mancata si depusa de „foca” in zona abdomenului sau si nu numai… dar la iarna cine nu tremura de frig si de foame… ce bine ar fi daca omul ar putea hiberna… poate ea chiar poate… si reuseste fotoliu sa ii ofere placere „elefantului” care a incepe sa geama… o sa am cosmaruri la noapte… trec mai departe…

doua fete… gen rubyna si prietena ei princeshica… una blonda cu extensi, imracata intr-o rochita alba… sub posterior… cu pantofi tocuri de 15cm… asa reusind si ea sa ajunga la butonul liftului pe care il astepta sa urce la etaj… deci… pantofi, bratara, geanta, oja si ruj, asortate la nuanta… culoarea roz… dar nu orice roz… acel roz care iti alunga plombele din gura… noroc cu gomoiu… dentistul meu… si bineinteles cu ocelari de firma… de mentionat ca soarele aproape apusese… si avea acel model de ochelari care iti acopera juma’ de fata… prietena ei… era prietena ei… si atat… reusesc sa scap si de aceste doua monumente…

dau peste „007”… agentul de paza… de securitate nu am cum sa spun… am niste cunostinte care s-ar supara rau, daca as folosi aceasta expresie… „cpi”-ul cred ca era sef ceva… pentru ca transmitea niste ordine stand calare pe acel dispozitiv dragut de locomotie…

dupa ce il observ si pe mr. bond… imi spun ca nu este sanatos pentru mine sa mai continui acest drum… si ca este mai bine las frigiderul gol si mananc in oras… asadar ma opresc la un restaurant si cer un meniu…

Un răspuns to “cina in oras…”

  1. cleomf 8 Octombrie 2011 la 9:42 #

    Mare as in se căca în cadă, nu la W.C.

Lasă un răspuns

