instalatorul…

27 Sep

acelasi drum spre casa… aglomeratie mare… noroc ca mi-am updatat playlistul… nu ma plictisesc prea tare pe traseul job casa… intru in minunata mea scara…toate la locurile lor… imi salut presul de la intrare…

in sfarsit sunt acasa… si ma gandesc sa fac un dus… nu stiu ce a fost in capul celui care a modificat baia apartamentului in care locuiesc… dar…

orice baie dintr-un bloc comunist are o chiuveta, o toaleta, o scurgere, un calorifer si o cada… din contructie… insa cel care a reamenajat baia apartamentului meu… a fost un geniu… a scos cada… si a pus in loc, o cabina de dus… veti spune ce este rau in asta?… asta am gandit si eu cand am ales sa stau cu chirie… ce este rau?…

nu mai stau in cada cu orele cum o faceam odata de mult… deci fac economie la apa calda… dar pierd niste momente de relaxare toatala… in fine, balanta era cat de cat echilibrata… pana azi… cand…evident, ca orice roman de la etajele superioare, atunci cand vreau sa fac dus, trebuie mai intai sa verific daca este apa calda… poate am ajuns in acelasi timp acasa cu un vecin, care, ca si mine, vrea sa se spele… situatie in care, asta am timp sa deschid televizorul… sa pun masina de spalat… eventual sa dau cu aspiratorul prin casa… sau sa fac patul, pe care nu l-am mai aranjat de dimineata, trezindu-ma, ca de obicei tarziu si plecand in graba la munca, ca sa nu intarzi prea mult… dar azi am avut noroc… am ajuns mai tarziu acasa, si toti vecini mei erau deja curati…

nu intru in detaliile spalarii… cert este ca dupa terminarea dusului constat ca apa nu se scurge… si ca  reusise sa-si gaseasca loc pe langa geam… trebuie sa imi cumpar un tub de  silicon… si ca incepe sa se scurga pe podea…

panica…

imi iau moaca de instalator si inspectez cazul… observ ca sifonul este infundat… aici il remarc pe cel care a fost genial si a pus o cabina de dus in locul vechii cazi… scurgerea este facuta fara cap… asta ca sa nu folosesc cuvinte grele… a modificat teava de scurgere… ma duc sa imi iau trusa de scule… ce barbat e ala care nu are asa ceva in casa…

reusesc cu greu sa desfac surubul de la sifonul cabinei de dus…bineinteles ca nu am o surubelnita de marimea potrvita, dar ma descurc… un sistem foarte complicat… doar o minte stralucita putea sa se gandeasca la asa ceva… ma rog… bineinteles ca unghiul de scurgere al apei este mult mai mic, iar riscul ca sifonul sa se infunde este iminent…

al meu sa infundat cu par… stau sa ma gandesc daca cumva am spalat un caine de cand m-am mutat… sau cine stie ce alt animal… sau cine stie… o fi parul meu… mult par am pierdut in ultimile 7-8 luni… reusesc sa desfund sifonul… zici ca sunt mister muscolo, instalatorul gel… si rezolv problema, pana data viitoare…

cred ca o sa ma tund…

2 răspunsuri to “instalatorul…”

  1. Shoei 27 Septembrie 2011 la 22:25 #

    Mister Fix It all….=))

  2. cleomf 8 Octombrie 2011 la 9:55 #

    Mister Propper! http://www.youtube.com/watch?v=plAUhfboQkw

Lasă un răspuns

