raceala de toamna…

21 Sep

printre antibiotice, picaturi de nas, pastile, sirop de tuse si servetele, observ ca odata cu venirea toamnei am inceput sa bifez cu urari de la multi ani, o lunga lista de persoane care isi sarbatoresc ziua de nastere… tata, mama, fratii mei si lista continua cu multi prieteni foarte apropiati, pe unii i-am bifat deja, alti urmeaza…sunt 2-3 luni pline din acest punct de vedere…

aparent un lung sir de motive de sarbatoare, dar adevarul este, ca am constatat de la inceputul anului… atunci, eu eram pe lista celor mentionati mai sus… ca de fapt ziua de nastere, nu este chiar un motiv de sarbatoare… marea majoritate transmitand din timp sa nu fac prea mult exces de zel cumparand diferite cadouri… ii inteleg si eu am avut aceeasi senzatie in luna ianuarie… dorind, daca era cu putinta, sa imi aman ziua, macar, cu cateva zile…

azi, primind un astfel de mesaj, m-am intrebat care este motivul?

de ce nu mai dorim sa ne sarbatorim?

de ce nu mai dorim sa deschidem cadourile?

de ce vrem sa stergem o anumita zi din calendar?

de ce…

Intrebari retorice sau posibil ca starea mea de sanatate nu ma lasa sa gasesc niste raspunsuri intelepte…

blestemata raceala de toamna…

2 răspunsuri to “raceala de toamna…”

  1. Polarjade 22 Septembrie 2011 la 6:25 #

    De ce te mira? Parca nu ai sti…. e nasol sa fie ziua ta… e nasol sa iti zica lumea „La multi ani!” cand tu iti doresti sa nu o faca…. Am crescut…, nu mai suntem tzancii care ne bucuram la masinuta rosie sau papusica blonda pe care am vazut-o si parintii nu au vrut sa ni le cumpere atunci… sau la vremea cand incepeam scoala si ni se cumparau rechizite „De calitate” cand noi ne doream caietele X, coperta de carte de mate Y sau penarul Q…

    Sa nu te mire… zau, sa nu te mire…Lumea nu mai e dispusa sa petreaca… lumea are probleme… lumea are preocupari… lumea e obosita… crezi ca mai are cineva putere sa zambeasca si sa zica „Multumeeeesc!” si sa se prefaca ca e bucuroasa de cadoul primit…
    Misto blogul…. keep the good job… si dezvolta….

  2. cleomf 23 Septembrie 2011 la 8:37 #

    Eu ţi-am tot zis să iei Halls, tu nu, că poate te face bine! Mna, aşa. Hai să-ţi zic eu de ce nu-mi place de ziua mea: pentru că lumea nu-mi cumpără ce vreau eu să-mi cumpere, iar eu nu vreau să dau lumii de băut ceea ce vrea ea să bea. Suntem chit cumva. Dar mă bucură să mi se zică „la mulţ’ ani!”, că-i plăcut să vezi că-şi mai aminteşte şi altcineva de tine exceptând administratorul care te fute la icre cu plata întreţinerii ori cămătarii că cică nu le-ai dat banii. Nu ştiu tu, dar aşa este la mine pe felie. Heh.

Lasă un răspuns

