si eu? unde cobor?…

20 Sep

va spuneam de lungul meu sir de zile indentice…

azi…dupa o zi ca martea….am constatat ca toate zile saptamanii sunt la fel, lunea ca lunea, martea ca martea etc…de aici si acele superstitii marti/joi/vineri 13…dar asta este o alta discutie, deci…dupa o zi ca martea cand nimic nu anunta ce urma a se intampla, plec de la munca… ma urc in ratb, prind un loc la geam si ma instalez cu castile in urechi, ascultand muzica mea…si bineinteles uitand sa validez cartela…deci ma plimbam ca un blatist…

toate bune si frumoase, pana cand ca un facut, in masina se suie controlul ratb. care, aratand acea cartela pe post de legitimatie, solicita biletu sau abonamentul… f interesant este ca in ratb nu se mai foloseste bilet de ceva timp, dar asta este o alta discutie care o voi atinge probabil intr-un episod urmator…cum ziceam, intreband din om in om daca au sau nu acele cartele de transport, un domn trecut de prima tinerete se opeste in fata mea flutarand acea cartela fara poza, stampila sau alte elemente care sa ateste ca este controlor,  ma intreba si pe mine…si aici incepe partea intersanta:

“- buna ziua biletul sau abonamentu!

– n-am…

– trebuie sa achitati supertaxa…

– o platesc…

– 50 de ron…

– pai… n-am bani…

– un act de indentitate…

– pai… n-am…

– deci nu vreti sa va legitimati?

– pai… nu…

– atunci mergem la politie…”

aici trebuie sa intervin si sa adug ca in masina se aflau si niste colegi care ma urmareau cu interes…probabil ca maine eram subiectul principal de barfe…

dar eu nu ma las usor si continui conversatia cu noul meu prieten…

“- mergem la politie… zic…

– haideti, domnu’, nu vreti sa validati acum calatoria?

– pai…nu…mergem la politie…

si aici a aparut intrebarea mea cheie…

– dar dvs sunteti controlor? ( puteti alege varianta ajutatoare suna un prieten…50-50…sau intreaba publicu’…)”

domnu’ contolor,  realizand ca asa nu face altceva decat sa isi stice ziua, iar mie sa mi-o bine dispuna, pentru ca, recunosc,  am o placere in a ma imprieteni cu controlorii ratb, spune ”vom merge la sectia de politie de la victoriei” ceea ce nu era tocmai conform programului meu dar, pt o cauza nobila, facem si asta…mergem la victoriei…

evident ca aveam un plan de scapare… nu o sa va plictisesc cu aceste detalii acum… dar ce a urmat, trebuie sa recunosc ca nu am luat in calcul…

domnul controlor ii face semn colegului din fata masini sa coboare cu mult inainte de “victoriei”… isi ia de mana un alt blatist si coboara pt a-l putea amenda in liniste…

iar eu, victorios dupa inca o lupta dusa cu acesti “inamici” nu am putut decat sa-l intreb:

„si eu? ma duc singur la politie?…”

Un răspuns to “si eu? unde cobor?…”

  1. Claudiu Batineanu 22 Septembrie 2011 la 14:30 #

    eu astept episodul cu planu de scapare de controlor…pun pariu ca e mai bun decat Prison Break:)

Lasă un răspuns

